luni, 19 iulie 2010


Madalina Manole – “Nu m-am sinucis”

 

Autorităţile au dat verdictul clar în cazul Mădălinei Manole: sinucidere. În ciuda acestui lucru, există în continuare numeroase voci care susţin o adevărată teorie a conspiraţiei în acest caz şi nu vor în ruptul capului să admită că a fost vorba despre aşa ceva. Pe lângă cârcotaşii de serviciu, în scenă intră şi controversata clarvăzătoare Carmen Harra care, în exclusivitate pentru „ring“, susţine, nici mai mult, nici mai puţin, că a intrat în legătură cu spiritul cântăreţei care i-ar fi povestit lucruri şocante.

În rândurile următoare vom găzdui câteva pasaje din presupusa conversaţie pe care Carmen Harra susţine că ar fi avut-o cu spiritul Mădălinei Manole…

„În noaptea respectivă, sufletul meu se învârtea prin casă. Îmi vedeam corpul şi nu-mi dădeam seama ce se întâmplă, voiam să trăiesc. Petru şi mama lui nu au chemat Salvarea imediat după ce m-au găsit. Amândoi se uitau la mine şi nu ştiau ce să facă. Mesajul găsit pe telefonul mobil nu este scris de mine, ci de Petru”, a spus prezicătoarea că i-ar fi transmis spiritul Mădălinei.

„Nu m-am sinucis şi regret că port această stigmă”

„Îl visam pe Şerban după ce a murit şi asta mă făcea de multe ori să mă trezesc plângând. Nu am fost fericită alături de Petru, chiar dacă din afară totul părea foarte frumos. Pe Petru îl deranja afecţiunea mea faţă de Şerban şi am avut discuţii aprinse cu el din cauza obsesiei mele. Mă acuza că sunt nebună, îmi cerea să încetez. Nici preotul la care m-am confesat nu m-a înţeles. Acum sunt foarte liniştită. Nu m-am sinucis şi regret că port această stigmă şi am fost condamnată pentru ceva ce n-am făcut. Este nedrept”, a adăugat Carmen Harra că ar mai fi aflat în urma conversaţiei ezoterice.

„Petru că mă agresa fizic, voiam să divorţez de el”

Mai mult, Carmen Harra susţine că ar fi aflat că artista era nefericită şi agresată fizic de soţul său, de care s-ar fi gândit chiar să divorţeze: „A existat o discuţie foarte aprinsă cu Petru, pentru că a ajuns foarte târziu acasă în acea seară. Totul s-a întâmplat la miezul nopţii. N-am ştiut că substanţa respectivă este pesticid, pentru că pe sticla respectivă nu era nicio etichetă. A fost vorba de o combinaţie cu substanţa toxică, însă neintenţionată. Lui Petru îi este frică de faptul că ar putea fi acuzat de moartea mea, din cauza certurilor noastre care, de la un moment dat, au devenit violente. Mă agresa fizic. Voiam să divorţez de Petru şi am avut discuţii pe această temă.”

„Mădălina va fi deshumată”

„Înspre primavară se vor clarifica lucrurile şi voi scăpa de stigmatul sinuciderii. Cineva va mărturisi adevărul. Nu va fi nimeni acuzat de moartea mea. Voi fi deshumată şi reîngropată în altă parte, pentru că nu sunt clare rezultatele autopsiei legate de combinaţia de substanţe. Vreau să fiu înmormantată lângă Şerban”, susţine Carmen Harra că ar mai fi spus spiritul Mădălinei Manole.

De ce nu a putut avea un copil cu Serban

„Şerban Georgescu şi Mădălina Manole s-au cunoscut şi au fost în vieţi anterioare în relaţia tată şi fiică. De aceea nu au putut avea un copil împreună în existenţa lor pe care am cunoscut-o şi

nici nu vor putea avea copii într-o altă viaţă. Este contrar legii karmei”, mai explică aceeaşi Carmen Harra.

Mădălina-Şerban, suflete pereche

Tot mai mulţi apropiaţi ai cuplului Mădălina Manole-Şerban Georgescu au susţinut că ei au fost suflete-pereche şi că nu au putut trăi unul fără celălalt, lucru confirmat şi de Carmen Harra. „Când eram cu Şerban, mă simţeam ca o pasăre în colivie care voia să zboare. Dar nu puteam, pentru că el era perechea mea de aripi. După ce ne-am despărţit, am suferit că altă femeie i-a putut dărui un copil. Nici Şerban nu era stabil emoţional, iar discuţiile dintre noi mi-au creat un dezechilibru chimic, biologic, hormonal”, i-ar mai fi transmis sufletul Mădălinei clarvăzătoarei Carmen Harra.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu