vineri, 12 martie 2010

Catalin Botezatu si-a dislocat umarul la repetitiile “Dansez pentru tine”


A inceput seria accidentarilor in randul vedetelor la repetitiile pentru emisiunea “Dansez pentru tine”, care va debuta din 19 martie, la Pro Tv. Designerul Catalin Botezatu a avut parte de un accident extrem de dureros zilele trecute in timpul antrenamentelor de dans.

Catalin Botezatu si-a dislocat umarul la repetitiile “Dansez pentru tine”

La una dintre prizele din coregrafia lui, vrand sa evite sa o loveasca pe partenera sa, Liuba, Catalin a ferit-o pe ea si astfel si-a dislocat umarul. Au urmat dureri groaznice pentru designer, care s-a dus in acea noapte la spital pentru a i se administra tratamentele potrivite si calmante. Cu toate ca durerile mari la umar au persistat, designerul a mers zi de zi la antrenamente unde a repetat si 8 ore pentru coregrafiile din prima editie a emisiunii. “Ma doare inca umarul, dar nu conteaza. Cu pretul durerilor si cu riscul accidentarilor, repet in continuare. Liuba are nevoie de mine, iar eu am promis sa fac tot ce-mi sta in putere pentru a o ajuta.”, marturiseste designerul.

Nici Anamaria Ferentz nu a scapat de incidente la repetitii. “M-am accidentat la sold in timp ce trebuia sa sar pe piciorul drept! Am sarit stramb si mi-am facut o contractura musculara care tot persista. Si in fiecare zi merg la cabinet pentru ungere cu geluri.”, declara artista.

In urma antrenamentelor, Doru Todorut, jumatatea trupei DeepCentral, a capatat o intindere la glezna dreapta care nu-i da pace. Activistul ecologist de la Asociatia MaiMultVerde se confrunta si el cu ceva dureri in urma orelor petrecute in sala de repetitii: “Genunchiul drept m-a supărat la început, când nu purtam genunchiere, iar marţi dimineaţă am făcut o contractură la unul dintre muşchii spatelui, atât de dureroasă încât condusul până în Buftea a fost un chin. Din fericire, a cedat la tratament în câteva ore, iar acum e sub control. Alte accidente n-au fost, pentru că sunt obişnuit cu efortul fizic şi am grijă să mă încălzesc temeinic înaintea fiecărui antrenament.”, declara Dragos.

Sportiv de performanta, Catalin Morosanu nu are la activ accidentari din cauza repetitiilor la dans, iar Iuliana Luciu si Diana Dumitrescu, actritele din serialul Aniela de la Acasa, sunt precaute in timpul antrenamentelor si spera sa le ocoleasca ghinionul de a pati ceva. Fotomodelul Andreea Spataru a avut ceva dureri la genunchi si la glezna, dar se pare ca nu a fost nimic grav si s-au remediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu