vineri, 24 decembrie 2010

Mihai Trăistariu nu a avut timp să-i pregătească niciun cadou iubitei sale de sărbători


Adina Colţa şi Adrian Neaţu



Înainte de sărbătorile de iarnă, îndrăgitul cîntăreţ Mihai Trăistariu a avut amabilitatea de a răspunde la cîteva întrebări şi de a divulga în exclusivitate cîteva din surprizele pe care le pregăteşte fanilor săi anul care vine.

Rep. Ce planuri ai pentru 2011?
Mihai Trăistariu: O să scot un album de colinde în 2011, asta abia în noiembrie sau în decembrie, dar în primăvară lansez un nou videoclip pe o melodie care se numeşte „Mirele şi cu mireasa”. E o melodie populară, pentru că am văzut că prinde bine muzica populară la mine, cu Ciocîrlia şi am o mulţime de spectacole. O să primesc în ianuarie şi discul de aur pentru acelaşi album, „Lie Ciocîrlie”.
Rep: Unde vei filma videoclipul?
M.T.: Nu ştiu deocamdată. Probabil că se va filma într-o încăpere, undeva în Bucureşti. O să fie o parodie. O să găsesc nişte bătrîni ca să fie mai comic, sau o ştirbă. Ea să fie mireasa, mirele să fe şi el haios. Să fie totul cît mai haios.
Rep. Cum merge cu construcţiua casei?
M.T.: Am luat un teren la mare, dar nu m-am apucat încă de casă. Este cam complicat ce vreau eu. Se poate dar la munte sau în zone normale, dar eu mi-am luat terenul la mare şi chiar lîngă nisip şi sunt la 90 cm de mare şi nu pot să sap în pămînt. Trebuia să sap cîţiva metri să instalez sistemul de rotire.. Şi atunci va trebui, dacă îmi fac o casă la munte, să folosesc sistemul ăsta de învărtire. (nr.- vrea o casă care să se învîrtească după soare). La mare nu am cum să-l folosesc. O să mă mai gîndesc ce fac. Problema cu sistemul este că rugineşte şi nu se mai învîrteşte, că este umezeală.
Rep. Unde îţi petreci sărbătorile de iarnă?
M.T.: Sărbătorile o să le petrec pe scenă, aşa cum le petrec de 11 ani de zile de cînd am început să cînt. Mai exact de Crăciun cînt la Buftea, Adjud şi Piatra Neamţ. Toate spectacolele sunt făcute în aer liber de primărie. Mîine (nr. 22.12.2010), plec din oraş şi mă întorc pe 28, iar de revelion cînt la Buzău şi Rîmnicul Sărat. Am şase concerte.
Rep: Ce cadou i-ai pregătit iubitri tale de sărbători?
M.T.: Nu am avut timp. Nu am reuşit pentru că am alergat în toate direcţiile şi ea este ocupată...Am trecut peste asta. A devenit o rutină. De sărbători o iau tot timpul cu mine, chiar dacă stăm în hotel, măcar suntem împreună.
Rep. Ce îţi doreşti să îţi aducă moşul?
M.T.:Să nu mai cad pe gheaşă, să nu-mi mai scot amigdalele, să nu mă mai îmbolănesc. Cam asta îmi doresc. În rest am tot ce-mi trebuie.
Rep. Ce le transmiţi cititorilor revistei Vip?
M.T.: Cititorilor revistei „VIP” le recomand să rămînă fanii revistei lor preferate „VIP” şi să vă citească 1000 de ani de acum în colo. La mulţi ani tuturor şi să treacă o dată criza financiară, să vedem că în 2011 au dispărut norii necazurilor şi ai crizei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu