vineri, 24 decembrie 2010


Anna Lesko colinda de sarbatori


Din data: 24 Decembrie 2010 ora : 07:48:00
Sosita la malul marii pentru a sustine un concert intr-un club din Constanta, Anna Lesko a facut cateva dezvaluiri despre proiectele din urmatoarea perioada. De sarbatori, cantareata vrea sa invete cateva colinde si sa plece cu colindatul. „De Craciun, mi-am propus ca, impreuna cu echipa mea - tour managerul Florin Nedelcu, Vinnie si fetele mele - sa invatam cateva colinde si sa colindam”, spune artista. Se pare ca nici la capitolul concerte artista nu sta mai rau. “Ii multumim lui Dumnezeu pentru ca ne merge foarte bine si avem multe cantari programate. Daca e sa ne referim la partea financiara, banii sunt suficienti, nu imi doresc mai mult”, ne-a spus Anna, care are o surpriza pentru fani: le pregateste un nou single care va deveni, foarte probabil, hit. Acesta este realizat de trei compozitori, iar la anul va fi inclus pe noul album care urmeaza sa fie lansat. Tot incepand cu 2011, artista va folosi o noua scenografie pentru aparitiile ei scenice. “O sa fie o mare surpriza”, spune Anna. In legatura cu scandalul dintre ea si fostul impresar Radu Groza, cantareata nu a vrut sa comenteze nimic. „E un subiect pe care nu il comentez, tocmai pentru a-l rezolva cu Radu Groza in instanta. Lumea din jur nu stie despre ce este vorba, sunt foarte multe speculatii. Intotdeauna am incredere in viitorul meu, indiferent de aparitia sau disparitia unor oameni. Ei aduc o mare contributie, le multumesc pentru asta, dar nu de ei depinde”, a declarat Anna Lesko.

de Adina Colta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu