luni, 13 septembrie 2010



Maria Ciobanu: "Traistariu nici nu ma saluta!"


Ne-am obisnuit ca, de multe ori, sa asistam la conflicte deschise intre artistii romani. Acesta este si cazul Mariei Ciobanu si al lui Mihai Traistariu. Mai precis, fosta sotie a lui Ion Dolanescu este suparata pe cintaretul de muzica usoara pentru ca acesta nu a venit sa-i ceara voie sa cinte melodia Lie ciocirlie. „Baiatul acesta nici nu ma saluta. Era frumos din partea lui sa ma intrebe inainte sa o cinte, pentru ca el cinta varianta mea a piesei, nu cea a Mariei Lataretu. Daca ascultati ambele variante, veti observa ca este o mare diferenta intre ele“, a declarat marea artista. In alta ordine de idei, faptul ca indragita interpreta de muzica populara are o voce speciala este cunoscut de toata lumea. In plus, la cei 73 de ani ai sai, arata foarte bine. Ce nu stiti este ca artista nu este la curent cu tainele informaticii. Maria Ciobanu nu stie nici macar sa deschida un calculator, dara­mi­te sa mai aiba conturi pe site-uri de so­cializare, ca alte colege de breasla. „Habar n-am sa umblu cu asa ceva. Nu am adresa de messenger, e-mail si nici alte site-uri“, ne-a marturisit artista, atunci cind i-am cerut adresa de e-mail pentru a-i trimite citeva fotografii. Se spune ca, daca nu ai cont pe site-urile de socializare, nu esti „in trend“. Nu este chiar asa. O vedeta adevarata este cea care se evidentiaza prin munca ei si astfel gindeste si marea cintareata, care sus­ti­ne ca nu se ocupa „de prostii“. „Eu am invatat sa muncesc si sa cint“, a adaugat dinsa. Exista insa interpreti care, desi au adrese de mail, ii ajuta altii sa trimita de pe aceste conturi. Aici o amintim pe Irina Loghin, pe care o ajuta chiar fiica ei. Dar sint si artisti mai tineri, precum Lupu Rednic, care stiu sa lucreze la computer.
de Adina Colta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu