duminică, 30 mai 2010


România din nou pe podium la Eurovision 2010

România a obtinut pentru a doua oara locul trei la Eurovision. Prima data a fost obtinut de Luminita Anghel în 2005 cu un punctaj de 158 puncte. Anul acesta însa Pula Seling si Ovi o detroneaza la puncte, acestia obtinând 162. Desi nu am avut punctaj maxim decât de la Moldova, totusi am ocupat un loc pe podium, pentru ca am primit puncte de la 29 de tari dintre cele 38 care o puteau face. Locul întâi a fost ocupat de Germania, reprezentata de Lena, iar locul doi de Tucia. "Ma simt coplesita si va multumesc. M-am axat numai pe pregatirea noastra nu pe articolele din ziar care spuneau ca avem o piesa proasta. Prima data mi-am sunat parintii care au fost foarte multumiti de prestatia noastra. Acum sunt obosita pentru ca am avut un program infernal", a spus Paula la revenirea în tara. Anul acesta a avut loc si un eveniment mai putin placut la Eurovision. Când reprezentantul Spaniei îsi interpreta linistit melodia s-a trezit pe scena cu un spectator care a vrut sa cânte si el. Dar pâna la urma totul s-a terminat cu bine, spaniolului dindui-se voie sa ma interpreteze o data piesa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu