vineri, 10 septembrie 2010

A nascut Monica Anghel

Cantareaţa Monica Anghel a născut, vineri dimineaţa, un băieţel sănătos de 3,300 kilograme. A primit nota 10 de la medici şi va primi numele de Aviv Alexandru Anghel. Monica Anghel nu este căsătorită cu tatăl băiatului, cu care are o relaţie de doi ani. „Sunt fericită şi mi-e bine. Suntem împreună de aproape un an şi imi place cum decurge relaţia noastră. Nu mă feresc să spun cine este iubitul meu, doar că nu am voie să o fac, pentru că el lucreaza în serviciile secrete şi nu pot să-i divulg numele”, afirma, înainte să rămână însărcinată, vedeta. Proaspătul tată are 39 de ani şi e alintat Gughi. Monica Anghel a prezentat, până aproape de soroc, matinalul de la Europa FM, alături de Bogdan Miu. Cântăreaţa transmitea de acasă, din vârful patului, după ce echipa de la postul de radio i-a montat un studio mobil. Colegii de la Europa FM au inaugurat o secţiune în care fanii Monicai îi pot trimite mesaje de felicitare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu