luni, 3 august 2009


Mazare si fiul, infometati

nevoie... mare

Dupa scandalul iscat in jurul uniformei de ofiter german, purtate de catre primarul Constantei la o prezentare de moda, apele s-au linistit in cazul lui Radu Mazare. Recent, el a fost vazut luind masa impreuna cu fiul sau, pe o terasa din Mamaia. S-a intimplat dupa conferinta de presa pentru Class One Romanian Grand Prix, ce va avea loc intre 28 si 30 august. Infometat dupa conferinta, edilul s-a asezat la masa cu fiul sau si cu persoanele din staff si au coman­dat pizza. Inainte insa, Mazare a tinut sa precizeze pentru jurnalistii prezenti la fata locului ca Israelul l-a iertat pentru gestul sau, iar cei care ii vor raul sint romanii. „Nu m-am interesat, nu stiu cine a facut plingerile la tribunal impotriva mea. Daca voi fi anuntat, atunci voi afla, insa deocamdata nu am primit nicio citatie. Nu-mi fac probleme, cei care s-au simtit lezati de aparitia mea m-au iertat. Oricum, in lege scrie extrem de clar ca, in cadrul unor evenimente de acel tip, purtarea unor astfel de uniforme este permisa“, a spus edilul.
de Mihai Predescu & Adina Colta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu